برگزاری همایش تجلیل از شوراهای برتر شهرستان جاسک بمناسبت روز ملی شورا 



جلسه تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان جاسک با حضور علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک، قویدل بخشدار بخش مرکزی ،و اعضای شورای شهرستان و بخش و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.
 
به گزارش صبح ساحل، علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک در همایش روز ملی شوراهای اسلامی این شهرستان ضمن پاسداشت روز شوراها با تبریک سالروز تاسیس شوراهای اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهرها و روستاها یاد کرد.
مهرانی با اشاره به مشکلات و موانع موجود بر سر راه اعضای شورا ها در راستای پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردم ، از  دستگاه‌های اجرایی خواست با درک عمیق و جایگاه شوراهای اسلامی، توجه به ارتقای جایگاه، ایفای نقش موثر، تسریع و تسهیل در پیگیری ها و هماهنگی شوراها را در اولویت کارها و اقدامات خود قرار دهند همچنین در خصوص اهمیت شوراها و نقش آنها در توسعه شهری و روستایی سخن گفت و افزود: شورا در نظام اسلامی ماهیت دینی دارد تا جایی که در قرآن نیز به مقوله شورا اشاره شده است.
مهرانی با بیان اینکه روز ۹ اردیبهشت ماه بازخوانی مجدد جایگاه شوراها است اضافه کرد: شوراها در شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های شهرستان تلاش و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
در پایان این همایش از زحمات ریاست شورای بخش آقای یعقوبفر و ریاست شورای شهرستان آقای یزدانی از سمت فرماندار شهرستان و  ۴ عضو برتر شوراهای اسلامی (حسین کوپشی_شورای روستای هنگستان 
ایوب خرم زمین _ شورای روستای جهلا
محمدشنبهی_شورای روستای سران
وملک محمدشیهی _شورای روستای بندبست گابریک)
تجلیل ویژه شد و سایر شوراها نیز از سمت شورای بخش با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد. 
در پایان این مراسم، همه شوراهای روستا و شهرستان رضایت کامل خود را از خدمات فرماندار مهرانی و بخشدار قویدل ابراز کردند.
  
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها